torsdag 19 mars 2009

Sol ute sol inne.

Idag har jag städat hela förb dagen. + suttit på akuten med en sjuk gubbe. Muskelinflamation mellan revbenen.Jo tjena. Sen hämtade jag barnen på dagis och vi tillbringade fyra timmar ute i sandlådan. Solen lyste från en klar blå himmel och mellanmålet intogs i gräset. I morgon är både jag och gubben lediga så nu blir det fötterna på bordet, en b-film och jordnötter samt "något kallt" att dricka. Slut i både själ och hjärta efter en stressig vecka. Små barn och gamla föräldrar är för mycket ibland för en medelålders kärring. Skål

4 kommentarer:

  1. Det var en ny diagnos, den har jag aldrig hört förut!
    Ha det gott ikväll, så tar jag detsamma imorgon! Jobbar ni i helgen eller?

    SvaraRadera
  2. Noop, lediga i helgen. Det var jag som var anonym igår. Vet i fan varför huslånaren föll bort. Har doktorn ordinerat bantning för dig??? Vad sa han mer. Blir det operation och så fall när?

    SvaraRadera
  3. Aha, var det du. Ja, doktorn sa att jag var tung! Då försökte jag med att "jag har ju haft ont i knät och inte kunnat röra mig så mycket! Svaret kom blixtsnabbt: " Då får man äta mindre!"
    Så jag ska nog passa på att gå ner ca 5 kg innan knä operation. De ska byta halva knät. När det är klart är det "bordet" igen, då är det axeln, så det känns som jag ska bo där på ortopeden snart. Bäst att vara i god kondition då! Vet inte när knät blir men så snart det går!

    SvaraRadera
  4. aj,aj, aj. Så pass. Ja då förstår jag att du har en del att tänka på. Hoppas att det blir riktigt bra sen då. Nu ska jag simmträna med lilla L. Ha det så gott det går. Kramis

    SvaraRadera