fredag 6 mars 2009

Fredagsmys

blir det i kväll. Simningen gick bra. Mycket givande. Det blir en fortsättning varje fredag. Lilla L följde med jätte bra i bassängen och älskar sin nya "simmskola". M gick vidare i EM och intervjun i TV visar att han är klart kaxigast i hela truppen =). Det bådar gott inför morgondagen. Han är verkligen på g i år. S fick en ny Mac (lastbil från filmen Cars) som plåster på såren för att han inte kan gå på samma simmskola som syrran. Den kör just ny rally runt hela vardagsrummet. Väldigt nöjd med alla mina barn idag.. Ja A vet jag ju inget om men jag får väl ringa till Uddevalla i morgon o kolla läget. Nu blir de läggningen av barnen och och sen blir det som sagt fredagsmys och kanske ett glas vin eller två =)

1 kommentar:

  1. Kul att det går bra för dina bran, framför allt kanske då de små.
    Ha de gott ikväll, jag sitter här och tar nåt kallt eller vad det nu var jag skrev :-))

    SvaraRadera