fredag 27 februari 2009

100 000

blev det iiinte. Inte en miljon heller. Men det blev 1000 spänn. Sent omsider ringde de igen från tv4 och undrade om de fick lägga mina surt förvärvade (nåja vunna då) slantar till grannyran nästa månad. Jag skulle i så fall ha tre gånger så stor chans att vinna storkovan påstod den käcke grabben på linjen. Hm få se nu tre gånger så stor chans när det är en promille från början. Nja, jag tackade så mycket och behöll tusingen. Alltid något sa han som hittade kattguld. Kanske ska jag slå mig lös och köpa mig lite nya paltor till vårgarderoben. Vi får väl se. Men konstigt nog så blev jag glad ändå. Alltid kul när man vinner=). Så nu slipper väl gubben ligga på soffan i natt i allafall då. Men jag har inte talat om hur mycket jag vann än.. Något straff ska han väl någon ha för mina förlorade miljoner.

1 kommentar:

  1. Grattis, jag hade gjort likadnat. Man får vara glad åt de små vinsterna. Det är ju inte så ofta man vinner nåt överhuvudtaget

    SvaraRadera