fredag 27 februari 2009

100 000 fattigare ???????

Allltså.. Jag älskar min gubbe högt o lågt men igår hände nått som gör att jag funderar på om han har alla hjärncellerna rätt. Jag befinner mig inne hos grannen 1 springminut bort när telefonen ringer. Det är från tv4. De ville bara tala om att jag har vunnit på postkodlotteriet varvid min just då hjärnbefriade gubbe säger att `Hon är inte hemma´.... Men alltså hallåååååå. Hade det varit jag så hade jag tagit vår altigenom portabla telefon.. rusat in till grannen och sagt: Ett ögonblick hon kommer strax!!!!! Men inte min gubbe.. Nähäedååå. HON ÄR INTE HEMMA. Här har jag suttit hela j*la morgonon o blängt på telefonen och undrat hur många miljoner jag eventuellt SKULLE HA VUNNIT. Och jodå.. Jag har kollat nummerpresentatören. OCH TELEFONSAMTALET VAR FRÅN TV 4. AAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH. Alltså jag säger bara en sak när miljonerna trillar in så får han inte ens lukta på dem. Sen att det förmodligen bara handlar om tusen spänn. Det behöver ju inte han få veta. Nä han kan gott leva resten av sitt liv och fundera på om han har en fru som är miljonär eller inte. Det får bli min hämnd... Grrrr ring då telefon j*el.

2 kommentarer:

  1. Asså, men hallå, fattade han inte vad/vem det var??
    Ringer de igen eller är det kört??
    Lider verkligen med dig nu!

    SvaraRadera
  2. Vete f.. telefonen är tyst som musen. Å gubben får sova på soffan i natt. Ringer väl imorgon till tv4 och frågar vad som gäller.

    SvaraRadera